Politica de Confidențialitate

Politica de confidențialitate

Royal Trip Transport

Confidențialitatea datelor tale cu caracter personal este importantă pentru noi. Acest angajament de respectare a confidențialității îți explică ce date cu caracter personal colectează S.C. Royal Trip SRL de la tine, prin intermediul interacțiunilor noastre cu tine și modul în care utilizăm datele respective.

S.C. Royal Trip SRL oferă servicii de închirieri autocare, microbuze și transport persoane prin intermediul website-ului www.inchiriere-autocare-turistice.ro.

Politica noastră de confidențialitate cuprinde următoarele informații:

» Ce sunt datele cu caracter personal?

• Prin „date personale” se denumesc datele unice individuale, adică orice informații privind o persoană fizică identificată sau identificabilă („persoană vizată”), referitoare la nume, adresă, cod numeric personal, adresă IP sau număr de telefon.
• Vizitatorii site-ului sunt acele persoane vizate, adică o persoană fizică identificată sau identificabilă.
• O persoană fizică identificabilă este o persoană care poate fi identificată, direct sau indirect, în special prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume, un număr de identificare, date de localizare, un identificator online sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identității sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale.
• Întotdeauna, când solicităm datele tale personale o să îți explicăm scopul pentru care ne sunt necesare, unde păstrăm datele tale și cine are acces la ele. Bineînțeles, te informăm că oricând dorești, iți punem la dispoziție informațiile pe care le deținem despre tine și bineînțeles că le vom șterge dacă ne soliciți acest lucru.

» Ce date personale colectăm și de ce le colectăm?

• Prin intermediul website-ului colectăm date cu caracter personal pentru a putea opera eficient și pentru a-ți putea oferi acces facil la serviciile noastre. Colectăm aceste date atunci când completezi un formular de rezervare pe website-ul nostru.
• Obținem o parte din aceste date (cum ar fi adresa IP) prin înregistrarea modului în care interacţionezi cu situl nostru, de exemplu, folosind tehnologii precum modulele cookie.
Datele cu caracter personal pe care le colectăm, în funcţie de interacţiunile pe care le ai cu site-ul nostru, sunt următoarele:
» Completezi un formular de contact:
Atunci când alegi să completezi un formular de rezervare sau de contact ne pui la dispoziție în mod voluntar următoarele informații cu caracter personal:
• nume şi prenume
• număr de telefon
• adresă de e-mail

» Date transmise involuntar, atunci când interacționezi cu website-ul nostru:

• Adresa IP – atunci când vizitezi situl nostru, adresa IP este înregistrată. Însă noi NU folosim adresa ta de IP pentru a te identifica sau pentru a fi folosită în alte scopuri. Adresa IP este stocată pe o perioadă limitată de timp (maxim 2 săptămâni) în principal din motive de securitate. Ai dreptul de a solicita ştergerea IP-ului din baza noastră de date.
Sistemul de operare, browserul, activitatea de navigare și alte informații despre modul în care ai interacționat cu site-ul. Putem colecta aceste informații prin folosirea cookie-urilor sau a altor tehnologii de similare.
• Datele pe care le colectăm atunci când ne contactezi.
• Datele pe care le transmiți când soliciți asistență pentru clienți, conversațiile prin telefon sau e-mail, precum și sesiunile de chat (Facebook, Twitter, Instagram etc) cu reprezentanții noștri pot fi monitorizate și înregistrate.

» Care este temeiul legal pentru a prelucra aceste date?

• În privința datelor pe care le colectăm automat prin folosirea cookie-urilor sau a altor tehnologii similare, temeiul pentru prelucrare este consimțământul. Odată cu accesarea site-ului, îți dai în mod valabil consimțământul asupra prelucrării.
• Datele pe care ni le oferi voluntar atunci când completezi un formular de contact sau când ne contactezi telefonic sunt folosite strict pentru a putea lua legătura cu tine în vederea întocmirii unui contract de prestări servicii.
• De asemenea, folosim datele cu caracter personal pentru angajatii nostri, in vederea derularii Contractului de munca.

» Care este scopul colectării datelor și cum folosim informațiile tale personale?

• Poți opta în legătură cu datele pe care le colectăm. Atunci când ți se solicită să furnizezi date cu caracter personal, ai dreptul să refuzi.
• Dar dacă alegi să nu furnizezi date care sunt necesare pentru a furniza un serviciu sau pentru a comunica cu noi, există posibilitatea să nu poți obține informațiile pe care le dorești (de exemplu prin transmiterea informațiilor dumneavoastră atunci când plasați o comandă pe site).

» Cum îți folosim numele și prenumele?

• pentru a putea comunica
• pentru a detecta și pentru a preveni fraude

» De ce folosim aceste date?

• dorim să știm cu cine comunicăm atunci când face o ofertă de preț, de aceea numele și prenumele sunt date esențiale fără de care nu am putea comunica
• pentru a preveni folosirea datelor tale de către alte persoane, este necesar să te putem identifica cât mai simplu

» Cum îți folosim adresa de e-mail și numărul de telefon?

• asistență pentru clienții noștri
• pentru a păstra legătura

» De ce folosim aceste date?

• folosim datele dumneavoastră pentru a oferi servicii de relații cu clienții și servicii de asistență (în mod detaliat), fie direct telefonic
• pentru a te anunța despre eventualele probleme întâmpinate sau rezolvate
Istoricul conversațiilor avute cu tine
Trebuie să avem o evidență asupra lucrurilor pe care ni le-ai transmis prin telefon, e-mail sau social media.

» Cum folosim istoricul conversațiilor avute cu tine?

• îl folosim pentru serviciul cu clienții și pentru suport
• pentru a exemplifica situațiile întâlnite

» De ce folosim aceste date?

• avem nevoie de aceste date pentru a duce la bun sfârșit contractul încheiat cu tine și pentru a-ți putea oferi o experiență plăcută în interacțiunea cu departamentul de transport Royal Trip SRL
• astfel încât, în momentul în care te contactează, o să aibă o imagine de ansamblu asupra istoricul tău și îți va putea oferi servicii personalizate, de calitate
Informații despre telefon, laptop sau tabletă și despre cum folosești site-ul
Informațiile pe care ni le dai când navighezi pe site-ul nostru, inclusiv adresa IP și tipul dispozitivului. Totodată, salvăm informații despre modul în care folosești site-ul și aplicația.

» Cum folosim informațiile despre telefonul, laptopul sau tableta ta și despre cum foloseși site-ul

• îmbunătățim experiența ta pe site, oferindu-ți versiunea cel mai bine adaptată dispozitivului tău

» De ce folosim aceste date?

• îți oferim cea mai bună experiență de cumpărături și navigare pe site posibilă
• pentru a preveni și a detecta fraudele împotriva ta sau a site-ului nostru.
• pentru a asigura confidențialitatea datelor
Nu ești obligat/ă să ne oferi niciuna din informațiile de mai sus, însă dacă nu faci asta, s-ar putea să nu ai posibilitatea de a solicita (rezerva) de pe site, iar experiența ta pe site-ul nostru poate fi influențată negativ. Alegerea iți aparține și iți respectăm decizia.

» Perioada de retenție datelor:

• Stocăm datele cu caracter personal doar pe perioada necesară îndeplinirii scopurilor, dar nu mai mult de 5 ani de la ultima vizită pe site sau ultima interacțiune cu noi.
• În cazul în care ți-am emis o factură, datele tale vor fi stocate timp de 10 ani, conform legii.
• În cazul în care am încheiat un contract de prestări servicii, datele tale vor fi păstrate pe o perioadă de 75 de ani.
• În cazul în care ești un angajat al companiei, datele tale vor fi păstrate pe o perioadă de 75 ani, conform Codului Muncii.

» Cu cine partajăm datele cu caracter personal

Nu vom dezvălui informaţiile tale către terţe părţi, pentru a fi utilizate în propriile scopuri de marketing sau comerciale ale acestora, fără consimţământul tău.
Totuşi, este posibil să dezvăluim informaţiile tale către următoarele entităţi:
Autoritatea Rutieră Română
• Numele și prenumele persoanelor transportate (călători, pasageri) de firma noastră sunt cerute de Autoritatea Rutieră Română pentru a declara cursa specială cu pasagerii respectivi.
Furnizori de servicii
• Putem dezvălui informațiile tale altor companii care ne furnizează servicii și acționează în calitate de persoane împuternicite, cum ar fi companiile care ne ajută pentru facturare, companiilor care se ocupă de mentenanța website-ului sau care trimit e-mailuri în numele nostru.
• Aceste entități sunt selectate cu o grijă deosebită pentru a ne asigura că îndeplinesc cerințele specifice în materie de protecție a datelor cu caracter personal.
• Aceste entităţi au o capacitate limitată de a utiliza informaţiile tale în alte scopuri decât cel de a ne furniza servicii.
Informațiile oferite de tine, ce conțin date de identificare pot fi folosite în scopul întocmirii documentelor de angajare și a altor documente ce vizează exclusiv relațiile de muncă sau pentru comunicări comerciale sau răspunsuri la solicitările trimise de tine, iar în cazul unor solicitări legitime, vor fi transmise către autoritățile statului:
1. Inspectoratul Teritorial de Muncă
2. Agenția pentru ocuparea Forțelor de Muncă
3. Autorități Judecătorești
4. Altor părţi cu consimţământul sau la instrucţiunile tale
În afara dezvăluirilor descrise în prezenta Politică de Confidenţialitate, este posibil să transmitem informaţiile terţilor cărora consimţi sau soliciți să efectuăm o asemenea dezvăluire.
Partajăm datele tale cu caracter personal cu acordul tău sau în cazul în care este nevoie de ele pentru a finaliza o tranzacție.

» Ce drepturi ai ca persoană vizată?

Protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal este un drept fundamental. Articolul 8 alineatul (1) din Carta drepturilor fundamentale a Uniunii Europene („carta”) și articolul 16 alinea¬ tul (1) din Tratatul privind funcționarea Uniunii Europene (TFUE) prevăd dreptul oricărei persoane la protecția datelor cu caracter personal care o privesc.
Drepturile persoanelor vizate privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date:
• dreptul la informare și acces;
• dreptul de intervenție asupra datelor;
• dreptul la rectificare;
• dreptul la ștergerea datelor;
• dreptul la restricționarea prelucrării;
• dreptul la portabilitatea datelor;
• dreptul de opoziție și procesul decizițional individual automatizat, inclusiv crearea de profiluri;
• dreptul de a depune o plângere în fața autorității de supraveghere (www.dataprotection.ro).
Dacă nu aveți un contract încheiat cu S.C. Royal Trip SRL prin care suntem obligați prin lege să păstrăm datele dumneavoastre cu caracter personal ne puteți solicita ștergerea / anonimizarea / trimiterea unei copii către dumneavoastră.
Solicitarea va trebui făcută prin e-mail la transport@royaltrip.ro.
De asemenea, puteți opta în legătură cu colectarea și folosirea de către S.C. Royal Trip SRL a datelor dumneavoastră.

» Contact:

Dacă ai nevoie de orice informații legate de site-ul, produsele sau serviciile S.C. Royal Trip SRL ne poți contacta la adresa transport@royaltrip.ro
Dacă:
• vrei să afli mai multe detalii despre informațiile din această pagină
• vrei să nu mai folosim informațiile pe care le avem despre tine
• vrei să iți exerciți oricare din drepturile enumerate mai sus
• sau dacă ai o plângere la adresa noastră

» Datele noastre de identificare sunt urmatoarele:

– S.C. Royal Trip SRL
– Cod fiscal: RO35706751
– Nr. Reg. Com: J40/2741/2016
– E-mail: transport@royaltrip.ro
Responsabilul cu protecția datelor cu caracter personal poate fi contactat direct la adresa de email transport@royaltrip.ro
Te rugăm să ne contactezi la adresa de email transport@royaltrip.ro sau la numărul de telefon +40 767 345 090 (tarif normal).

Transportator Royal Trip