Charter Litoral Romania

Mamaia – Eforie Nord – Costinesti – Olimp – Neptun – Venus – Jupiter – Mangalia – Vama Veche

TRANSPORT LITORAL ROMANIA

Bucuresti – Mamaia – Eforie Nord – Costinesti – Olimp – Neptun – Venus – Jupiter – Mangalia – Vama Veche
Tarif – 75 Lei/adult
Plecari in perioada 18 iunie – 12 septembrie 2021
Plecari in fiecare zi de vineri si duminica
CalatorMamaia – Eforie Nord – Costinesti – Olimp – Neptun
Venus – Jupiter – Mangalia – Vama Veche
Adult / Copil 7-12 ani / sens75 Ron
Copil 0 – 6.99 ani / sens65 Ron
LocalitateOra de plecareOra de returPunct imbarcare / debarcare
Bucuresti06:0022:00Gara de Nord
Mamaia09:3019:00Sat Vacanta Mamaia
Eforie Nord10:3018:30Benzinarie Petrom
Costinesti11:0018:00Bifurcatie DN 39
Olimp11:1017:50Statie Centru Olimp
Neptun11:2017:40Statie Centru Neptun
Venus11:3017:30Statie Centru Venus
Jupiter11:4017:20Statie Centru Jupiter
Mangalia11:5017:10Statie Centru Mangalia
Vama Veche12:2016:30Statie Vama Veche

OBSERVATII

• Orele de imbarcare sunt informative si pot suferi modificari in functie de trafic.
• Transferurile se efectueaza cu autoturism, microbuz, minibuz sau autocar, cu autovehicule proprii sau cu parteneri locali, in functie de marimea grupului.
• Autocarele sunt licentiate, clasificate international si sunt dotate cu aer-conditionat, scaune rabatabile si instalatie audio-video.
• Distribuirea locurilor in autocar se face in ordinea sosirii la imbarcare.

TERMENI SI CONDITII DE CALATORIE

1. Calatorul, in calitate de utilizator al website-ului www.royaltrip.ro si al serviciilor Royal Trip, se obliga:
• sa-si asume intreaga responsabilitate cu privire la tranzactiile financiare efectuate in vederea achizitionarii unui produs Royal Trip;
• sa furnizeze date reale cu privire la identitatea si informatiile de contact ale calatorilor pentru care achizitioneaza produse Royal trip;
• sa nu utilizeze sistemul de rezervari produse Royal Trip in scop fraudulos;
• sa se informeze despre toate documentele necesare pentru efectuarea calatoriei, cum ar fi documente de identitate, vize, procuri, in conformitate cu dispozitiile legale. Royal Trip isi declina orice responsabilitate in cazul neefectuarii sau intreruperii calatoriei ca urmare a nerespectarii acestei dispozitii;
• sa verifice datele inscrise pe bilet; semnalarea neconcordantelor trebuie facuta in maximum 2 ore de la transmiterea sau descarcarea electronica a biletului, orice reclamatie ulterioara nefiind luata in considerare;
• sa se prezinte la locul de imbarcare cu minimum 15 de minute inainte de ora de plecare;
• este interzis calatorului sa deterioreze mijlocul de transport, fiind obligat sa pastreze curatenia si integritatea acestuia, raspunzand material in cazul producerii unor daune;
• este interzis calatorului sa perturbe in orice fel conducatorul auto sau sa manifeste un comportament prin care sa provoace disconfort celorlalti calatori;
• este interzis calatorului sa fumeze in mijlocul de transport, sa consume bauturi alcoolice sau substante stupefiante;
• este interzis calatorului sa transporte produse inflamabile, periculoase sau explozive;
• calatorul are obligatia sa acopere in totalitate eventualele pagube produse mijlocului de transport, prin nerespectarea obligatiilor ce-i revin.
2. Orele sau locurile de imbarcare pot suferi modificari in functie de trafic, conditii meteo, sau de orice alte situatii ce nu depind de Royal Trip.
3. Neprezentarea la imbarcare sau intarzierea este considerata renuntare la serviciile achizitionate si se penalizeaza 100%.
4. Transportul pot fi efectuat cu autoturism, microbuz, minibus sau autocar, in functie de numarul de pasageri inscrisi pe cursa respectiva, toate mijloacele de transport folosite find autorizate si dotate corespunzator normelor legale in vigoare.
• Daca un calator a achizitionat servicii de la Royal Trip pentru mai multe persoane, se considera ca toti calatorii de pe aceeasi rezervare au acceptat termenii si condtiile contractului.
• Minorii pot calatori numai insotiti de un adult.
• Animalele de companie sunt admise doar in custi, depozitate in spatiul bagajelor,contra cost (50% din valoarea unui bilet pentru adult)
• In cazul anumitor trasee, este posibil ca o cursa sa fie impartita in mai multe segmente, presupunand schimbarea mijlocului de transport.
• Nu se accepta urcarea sau coborarea in alte locuri decat cele inscrise in rezervare si bilet.
• Toate ofertele afisate pe site-ul www.royaltrip.ro sunt valabile in limita locurilor disponibile.
• In cazul in care exista locuri disponibile, se poate achizitiona biletul de calatorie si la locul de imbarcare.

BAGAJELE

• Numarul maxim de bagaje admis in mijlocul de transport este de cel mult doua (bagaj de mana si bagaj de cala)
• In eventualitatea in care pasagerul are bagaje suplimentare, acestea trebuie declarate in momentul procesarii rezervarii si vor fi taxate suplimentar cu 50 % din valoarea unui bilet (adult).
• Tariful include un bagaj de cala si unul de mana. Pentru bagaj suplimentar se achita 50% din valoarea unui bilet, in limita spatiului disponibil.
• Royal Trip nu isi asuma nici o responsabilitate pentru securitatea sau integritatea bagajelor. Aceasta revine in intregime pasagerului, in afara cazului in care deteriorarea este din vin transportatorului si poate fi dovedita de pasager.
• Royal Trip nu este responsabila in cazul pierderii, deteriorari sau furtului de bunuri si obiecte de valoare cum ar fi (bani, bijuterii,obiecte de arta, camerele foto, video, computere etc.) aflate in bagajul pasagerilor.
• Royal Trip va refuza imbarcarea pasagerului daca bagajul acestuia contine materiale periculoase, arme de foc, substante inflamabile, etc., ori care ar putea pune in pericol siguranta celorlalti pasageri, sau daca bagajele transportate corespund legii.In acest caz, pasagerul nu are dreptul de a solicita rambursarea sumei achitate pentru transportarea bagajului.
• Pasagerii au dreptul sa depuna orice reclamatie referitoare la pierderea, furtul, sau deteriorarea bagajelor, imediat dupa sosire si sa confirme in scris in maxim 48 ore de la sosire. Orice reclamatie ulterioara nu va mai fi luata in considerare.

MODIFICAREA SERVICIILOR ACHITATE

• Modificarea sau anularea serviciului de transport rezervat sau cumparat se poate face numai in scris, prin e-mail la adresa transport@royaltrip.ro sau in orice alta forma scrisa, depusa la sediul Royal Trip.
• Modificarile pot fi efectuate cel mai tarziu cu 72 ore inainte de plecare, in limita posibilitatilor; in anumite situatii, este posibila aplicarea unor taxe de modificare, specifice fiecarui produs, evidentiat astfel in prezentarea produsului de transport.

ANULAREA SERVICIILOR ACHITATE

• gratuit, cel mai tarziu cu 72 ore inainte de plecare;
• cu plata unei taxe egala cu 50% din valoarea achitata, cu 48 ore inainte de plecare.
• cu plata unei taxe egala cu 100% din valoarea achitata, cu mai putin de 48 ore inainte de plecare
• Cu mai putin de 48 ore inainte de plecare, anularea serviciului de transport se face fara rambursarea contravalorii deja achitate.
• Serviciile de transport de tip tur-retur, formeaza un pachet unic, aplicandu-se aceleasi conditii de anulare, indiferent de intervalul de timp de la data anularii pana la data returului, fiind considerat un serviciu unitar.
• Prin achitarea serviciilor, se prezuma acordul calatorului cu privire la conditiile de anulare.
• Royal Trip isi rezerva dreptul sa anuleze o cursa in cazul producerii unor evenimente cum ar fi un atac terrorist, blocada, greva, conditii meteo nefavorabile, miscari sociale, probleme tehnice ale mijlocului de transport sau alte circumstante c ear putea constitui un impediment pentru efectuarea calatoriei.
• Restituirea sumelor, ca urmare a anularii, se face in termen de maximum 15 zile de la data anularii serviciului de transport

MODALITATI DE PLATA

• Plata serviciilor se face in EUR sau RON, on-line cu un card de debit / credit, prin virament bancar sau la sediul Royal Trip, cu numerar sau cu card de plati.
• Sunt valabile numai biletele achitate integral inainte de inceperea calatoriei.
• Tarifele produselor Royal Trip includ toate taxele si comisioanele, cu exceptia costurilor suplimentare, cum ar fi suplimentul de bagaj, taxele de anulare, etc.
• Niciun bilet nu este valabil daca el nu a fost achitat integral pana la data calatoriei, chiar daca a fost emis.

RECLAMATII

• Sesizarile sau reclamatiile de orice fel, referitoare la serviciile Royal Trip, se pot face numai in scris, in termen de 3 zile de la producerea evenimentului sesizat.
• Royal Trip va raspunde la sesizare in termen de 15 zile de la inregistrarea ei.

Transportator Royal Trip

autocare de inchiriat